Home » , , , » TIPS SEO : Gila-Gila BLOG

TIPS SEO : Gila-Gila BLOG

Written By Muhammad Faiz Mohamed Saaid on Thursday, April 3, 2014 | 7:19 PM

Salam sejahtera semua. Apa khabar ? Kalau anda nak tahu lebih lanjut tentang SEO , bolehlah datang ke Shah Alam sabtu ini. Kiranya nanti geng Aku Sayang Bini, ( ASB) akan menganjurkan Kembara ASB 2014. Projek pertama atau episod pertama kembara ini ialah Gila Gila Blog. Hoo apa sebenarnya gila gila blog ini ? Memang sebenarnya ianya teknik gila-gila untuk mendapatkan ranking dalam google.

Kelas kali ini akan dihadiri ramai dari anak cucu cicit kumpulan ireach dibawah Master Lyna dan Master Zainul. Paling menyoronokan pula ialah ramai pakar pakar SEO akan turun padang,banyak teknik yang akan diajar oleh saya sendiri dan tuan Najamudin.

Teknik gila - gila ini sebenarnya teknik yang boleh anda jatuh cinta dan gilakan blog, walaupun sebelum ini anda tak suka menulis dan tak suka buat blog. Dalam kelas ini, saya akan cuba membawa kelainan berbanding kelas kelas sebelum ini. Saya cuba sentiasa update ilmu terkini berkaitan dengan SEO.

Oklah, berminat ke ? Oklah nanti saya update lagi teknik gila- gila ini.

0 comments:

Post a Comment